Success
Status penilaian saya belum dikemaskini meskipun saya telah tamat tempoh kuarantin

Ikuti langkah di bawah untuk mengubah status anda

  • Log masuk ke akaun MySejahtera anda
  • Klik pada ikon "MySejahtera"
  • Klik pada ikon "HELPDESK"
  • Klik "MULAI"
  • Klik pada pilihan J 'Saya ingin bertanya mengenai kategori risiko / penilaian kesihatan'
  • Klik pada pilihan F "Tamat kuarantin tetapi saya masih Kes Suspek/ PUS"
  • Klik pada "Saya sudah melengkapkan penilaian kesihatan selama 10 hari"
  • Masukkan ID PENGGUNA & EMAIL anda dan sahkan EMAIL dan klik "HANTAR"

Sekiranya anda tidak dapat masuk ke akaun MySejahtera anda, ikuti langkah-langkah di bawah

  • Klik ikon "Need Help" di bahagian bawah halaman log masuk utama
  • Klik "MULAI"
  • Klik pada pilihan J 'Saya ingin bertanya mengenai kategori risiko / penilaian kesihatan'
  • Klik pada pilihan F "Tamat kuarantin tetapi saya masih Kes Suspek/ PUS"
  • Klik pada "Saya sudah melengkapkan penilaian kesihatan selama 10 hari"
  • Masukkan ID PENGGUNA & EMAIL anda dan sahkan EMAIL dan klik "HANTAR"